söndag 20 januari 2008

Veckan som gått

Har skrivit några PM som ska in innan jag helt kan lämna mina universitetsstudier bakom mig. Har även sökt en massa jobb, städat undan julen och storstädat lägenheten. Igår hade jag en supertrevlig dag och kväll tillsammans med sambon, sambons bror och min kompis. Vi spelade arkadspel och biljard, åt mumsiga hamburgare på O´Learys och så blev det spelkväll hemma hos oss. Tack alla för en jätterolig dag!

Lite pyssel har det också blivit under veckan. Alla hjärtans dag är på ingång snart och som kortmakare måste man ju ligga steget före, så några kort med detta tema har tillverkats. Har även pärlpysslat lite, vilket var längesen sist. Bilder på detta kommer vid ett senare tillfälle!

Nu ska jag ta itu med ett beställningskort!

Kram!

Inga kommentarer: