måndag 31 mars 2014

Fotoutmaning 2014

Så var sista dagen i mars här och vad passar då bättre än att visa senaste dagarnas fotoutmaningar. Inte så inspirerande bilder alltid, men vissa dagar är temat svårt och andra dagar finns inte tid, lust eller inspiration att ta bättre bilder...

140319. Cropped

På en av mina beskurna orkidéer kommer det ett nytt skott!


140320. Letter

Ovanpå vår anslagstavla står några bokstäver, mest som prydnad.

140321. Full

Korgen vid elementet är oftast full av en eller två katter.

140322. Morning

Något av det bästa med helgmorgnarna  är frukosten, som ofta består av te, juice, kokt ägg och färskt bröd.

140323. I´m loving...


Jag älskar att se denna syn, för då vet man att man är hemma!
140324. One of a kind

Mina fina katter är båda två lika unika.
140325. Soft

Eftersom det var våffeldagen åt vi frasiga våfflor med sylt och mjuk grädde.
140326. I am here

Ruggigt väder ute denna afton, så istället var jag här, vid min dator med en varm och gosig Atlas i knät.


140327. Something I made 
I ett hörn av sovrummet har jag gjort i ordning en mysig liten läshörna.


140328. Nostalgia

Lite nostalgiskt är detta kort, taget för runt 12-13 år sedan, när vi var på semester i Bulgarien.

140329. Sticky


Kladdig men god var denna club sandwich jag gjorde på lördagskvällen.

140330. Fast

Idag fick man ställa fram klockan till sommartid, så då känns det som dagen har gått extra fort. Inte så konstig kanske då man förlorade en timme.


140331. Faux

I köket har vi lite våriga fejkblommor i form av våreld och en vas med tulpaner och videung.

Inga kommentarer: