onsdag 12 mars 2014

Fotoutmaning 2014

140304. On my mind

Eftersom det var självaste semmeldagen så hade jag mest semlor i mina tankar hela dagen. Och tänk när jag kom hem hade S köpt hem varsin som vi avnjöt efter middagen!

140305. Something beginning with i

Ännu har jag inte sett till några insekter, så länge får vi njuta av denna fjäril. Den är dock lite luggsliten eftersom även katterna gillar den...
140306. Chair

Den här slitna gamla stolen fyndade jag på second hand för något år sedan. Tycker om den precis som den är, även om den "smular" lite.
140307. Fly

Det ser ut som om anden nere till höger var på väg att flyga iväg, men det visade sig att den bara sträckte på sig.
140308. In the corner

I ena hörnet av vårt sovrum står denna kistan som är ett ommålat loppisfynd. Däri förvarar vi våra verktyg.

140309. 10 AM

Kl. 10.00 denna söndag sken solen in så härligt i vårt sovrum.

140310. Far away


Långt därborta syns Svampen...

140311. Something good

Någonting bra denna dag var att affären hade extrapris på tulpaner! Dessa vackra i gammelrosa fick följa med mig hem.

                              Tack för titten!


Inga kommentarer: