måndag 14 januari 2008

Kl. 13.07...

...idag lämnade jag in mitt examensabete. Det var med blandade känslor jag skickade in uppsatsen, vi har ju ändå hängt ihop i ett år. Även om det stundtals varit jobbigt och vi inte alltid varit överens, så känns det lite konstigt att den nu är klar. Nu är det bara att bita på naglarna och invänta opponeringen.

Den senaste veckan har det inte blivit nåt pyssel, då jag suttit och skrivit på uppsatsen från tidig morgon till sen kväll/ natt. Men jag har ändå två LOs att visa upp som jag nyligen gjort, båda två åker in i albumet för Asienresan.


En LO om när vi besökte Taj Mahal i Agra, Indien. Vi bodde på ett guesthouse med en fin utsikt över mausoleet, som var otroligt vackert.

En mycket enkel och stilren LO med ett av mina favoritfoton från resan, tagen i ett av Angkor- templen, Kambodja. I just det templet, till skillnad från Angkor Wat var det så otroligt tyst och stilla och man kunde i lugn och ro gå runt och titta på alla vackra detaljer.

Tack för titten!

Inga kommentarer: