torsdag 24 januari 2008

Tjejsnack v. 4

Favoritprogram

Hur mycket tittar du på TV?
Vissa dagar tittar jag inte alls och vissa andra dagar kan det bli ett par timmar. Tittar mest på TV på helgerna.

Vilken kategori av TV-program föredrar du att titta på?
Tittar mest på filmer och serier, ibland heminredningsprogram.

Finns det något du följer du slaviskt?
Några serier jag inte missar är Desperate Housewives, Prison Break, Damages och Lost.
Serier som jag ser då och då är CSI, Heroes, Två och en halv män, King of Queens, Eureka, Alla älskar Raymond m. fl.
Serier som jag kan se om och om igen är Vänner, Sex and the City, Twin Peaks och Gilmore girls.

När och varför stänger du av TV´n?
På vardagarna brukar TVn stängas vid elvatiden senast och på helgerna blir det senare.

Skulle du kunna leva utan TV, varför/varför inte?
Ja, det skulle jag nog, men det skulle vara oerhört tråkigt. Men det skulle vara 1000 ggr värre med ett liv utan dator och internet!

Inga kommentarer: