fredag 4 januari 2008

Början på det nya året...

...har varit lugnt. I tisdags var det dock dags för vardag igen, vilket innebär uppsatsskrivande för min del. Den 14 januari ska min magisteruppsats in, så nu är det slutspurten och det gäller att ligga i!

I julklapp fick jag bl a pengar och för en del av dem köpte jag lite pyssel. Flera av scrap- och stämpelbutikerna hade rea i mellandagarna och jag beslöt mig för att skicka efter lite saker från magdas som hade 25% på allt i sin butik. Paketet kom igår redan och innehöll en liten hög med CS, mest vita, ett mönstrat papper, thickers, ett filtband och ett ark med journalingstämplar som jag suktat länge efter. Kul postdag igår alltså!


Paket från Magdas. Längst ner ser ni Atlas öron, det är spännande att kika på vad som sker på skrivbordet!


Nu åter till uppsatsskrivandet!



Tack för titten!

Inga kommentarer: