onsdag 30 januari 2008

Regn och rusk

...istället för snö som det borde vara såhär i slutet av januari. Känns mer som en ruskig höstadg ute än en frisk vinterdag. Det grådaskiga vädret gör det inte lätt att fota alster må jag lova, men här kommer i alla fall två bilder på sånt jag pysslat med på senaste:

Ett halsband som jag gjorde till mig själv. Vita glaspärlor mixat med vita sötvattenspärlor och en snäckskalsring med en vacker swarovskidroppe i mitten. Syns dåligt på den här bilden, men doppen gnistrar jättevackert!

Ett beställningskort till en blivande 60- åring:

Igår hade jag ett ärende inne i Stockholm och passade då på att smita in på Panduro en sväng. Hittade dessa jättefina och söta banden som fick följa med mig hem:

Hittade även dessa fina och våriga papprena, som också hamnade i min korg. Perfekta att ha till vår- och påskkort!

Tack för titten!

1 kommentar:

Malin sa...

Hej hopp! Jag har kollat in din blogg ett tag och gillar att se vad du pysslar med! Åh, så underbart att kunna gå till Panduro - här där jag bor la de ner Panduro för några år sen! Inte kul alls för en pysseltoka som mig. Fast å andra sidan sparar jag en massa pengar för man plockar ju på sig en hel del när man är där! snygga band! /Malin http://www.designme.se/malin/index.html