torsdag 9 augusti 2007

Kent och Globen- here I come!

Den 17 oktober släpps Kents nya album "Tillbaka till samtiden". Bilden är tagen från Ticnet.

Är så glad att jag inte vet var jag ska ta vägen!!!! Fick äntligen tag i biljetter till en av Kents spelningar i november! Missade helt den dagen biljetterna släpptes och då tog de slut på bara några minuter. Och jag var inte så sugen på att betala flera hundra extra ( vissa biljetter var uppe i 1500 kr!!!) för en biljett på blocket eller tradera, men idag så kikade jag som vanligt in på ticnet i hopp om att nån stackare missat att hämta ut sina biljetter och vad ser jag då? Jo att det fanns ett fåtal lediga platser! Så måndagen den 19 november är jag på plats i Globens annex för att lyssna på Kent, ett band som jag alltså lyssnat på sen jag var i 14 -årsåldern. Jag är så glad, så att om jag inte var så hes och hade feber skulle jag studsa runt på väggarna just nu!


Inga kommentarer: