tisdag 9 januari 2007

Halloween!

I helgen spås det bli storm över stora delar av landet och här utanför blåser det som sjutton och är kallt. Det är även halloween i helgen, vilket vi kommer att fira med min bror, hans flickvän och kanske deras lilla kattunge. Denna vecka har det inte blivit nåt pyssel alls. Istället har jag försökt komma igång på allvar med min C- uppsats. Men jag tänkte bjuda på lite höstbilder i alla fall.

Så här ser mitt skrivbord ut just nu. Det är en kombination av studieplats, pysselhörna och databord. Kanske inte den bästa kombinationen, men det funkar. Jag har i alla fall fin utsikt över ett höstigt rönnbärsträd.

Trots att vi inte direkt firar Halloween, så gillar jag pynt. Här är ett litet sidobord i vårt vardagsrum som fått lite halloweenkänsla. Den fina blomman fick vi av min mamma med sambo.
Två av våra fiskar, slöjstjärtarna Hajen och Råttan är alltid pyntade och redo för halloween...



Inga kommentarer: