tisdag 23 januari 2007

Några LO´s.

Burr! 13- ute och mycket snö. Då är det skönt att sitta inne!

Har försökt lära mig att måla med mina distresser de senaste dagarna. Ibland blir det jättebra och ibland inte, men jag kämpar på! Det blir sån skillnad mot att måla med färgpennor, mer liv i färgerna liksom. Har även scrappat några LO´s på kvällarna.

Annars är det mycket i skolan nu. Magisterkursen har börjat och jag läser nu två kurser parallelt, samtidigt måste jag komma igång lite med min uppsats. Så det är fullt upp!



En LO om min första grävning. Färgerna är ganska murriga och trista, men jag ville förmedla en känsla av lera och regn, för så var det! Men även otroligt roligt och lärorikt!


Denna LO handlar om en vårbal vi var på våren 2004. Blev ganska enkel och stilrent, men jag tyckte det passade temat.

Inga kommentarer: