fredag 12 januari 2007

QuicKutz- tång på väg!

Jag har beställt en QuicKutz- tång!!!

Jag som alltid har tänkt att jag inte ska köpa någon QK, jag behöver minsann ingen. Vaddå, det finns ju både chippboards och rub- ons. Men så har jag ju börjat scrappa och kortmakeriet är ju i full gång, så den senaste tiden kände jag verkligen att nu var det dags! Så idag beställde jag en svart QK med alfabetet metro. Hoppas, hoppas att den kommer i nästa vecka!

Idag följde jag med sambon in till huvudstaden och hamnad både på Panduro och Skapa Hobby. Det blev lite av varje, en mapp till mina scrapbookingark, ett Xyron, en distressfärg och lite fina band.

Jag har inte pysslat så där vansinnigt mycket den senaste tiden trots att jag varit halvledig, men en LO om mig själv har det i alla fall blivit (kanske början på en BOM- Boken Om Mig?).

Imorgon är det min första EFIT (Ett Foto I Timmen) dag, hoppas bara att jag kommer ihåg det! Det är även tjugonde Knut, så då åker julen ut!

Nu blir det film och kanske lite glass till!


Dagens byte!


En LO om mig själv. Vill inte visa journalingen den här gången, så därför ligger det en ful liten lapp för.:P

1 kommentar:

Sara sa...

Fina saker du har gjort! :) Hoppas du kommer ihåg EFIT-dagen!