fredag 17 augusti 2007

Tjejsnack v. 33.


Minns du din första riktiga kärlek? Var, när, hur?

Min första riktiga kärlek var faktiskt min nuvarande sambo. Vi träffades när vi båda gick på gymnasiet, (jag gick i ettan och han i tvåan) på en fest som ingen av oss tänkt att gå på från början lustigt nog. Det var den 5 februari 1999 och idag bor vi tillsammans och är förlovade. Så kan det gå :-)


Minns du första killen du hade? Kommer du ihåg hur det var? Kändes?

Kommer faktiskt inte riktigt ihåg vem som var min allra första kille, när man var liten frågade man ju chans på varandra till höger och vänster och så var man tillsammans sen. Men min första riktiga pojkvän var faktiskt min nuvarande sambo.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Varför, varför inte?

Nej jag tror inte riktigt på kärlek vid första ögonkastet. Jag tror däremot på attraktion vid första ögonkastet, men för att bli kär i någon måste man nog lära känna den personen först.


Vad är kärlek för dej?

Kärlek för mig är när man kan vara sig själv helt och fullt ut tillsammans med någon och den personen tycker om en för den man är.


Har du en pojkvän/flickvän för tillfället? Hur länge har ni varit tillsammans, bor ni ihop? Distans? Om inte skulle du vilja ha det nu? Motivera.

Ja, som sagt så bor jag ihop med min kille som jag träffade när jag gick på gymnasiet och vi har varit tillsammans i drygt 8 år och som jag är förlovad med. Idag firar vi faktiskt att vi varit förlovade i 6 år.

Inga kommentarer: