onsdag 22 augusti 2007

Tjejsnack v. 34.

Spelar åldern någon roll? När, varför?
Nej, det tycker jag faktiskt inte. I alla fall inte biologisk ålder, det viktiga för mig är hur mogen en viss person är.

Har du önskat att du var yngre/äldre än du är någon gång? När, varför?
När jag var riktigt liten så ville jag nog vara äldre så att jag fick bestämma över mig själv, när man skulle gå och lägga sig och så. Men annars har jag faktiskt trivts med min ålder.

Har du ljugit om din ålder någon gång, varför, i vilket sammanhang?
Nej, inte vad jag kan minnas.

Hur gammal vill du bli om du fick leva ett friskt liv? Motivera!
Jag vill naturligtvis leva så länge som möjligt, men bara om jag får vara frisk och så.

Vilken ålder i ditt liv så här långt, har varit den bästa? Motivera!
Alla faser i mitt liv har haft sina fördelar, så jag kan inte påstå att jag varit lyckligare vid en speciell ålder.

Inga kommentarer: