torsdag 30 augusti 2007

Tjejsnack v. 35.

Vad lyssnar du på för typ av musik och vad är det du gillar mest med den musiken?
Jag lyssnar främst på Kent, som jag lyssnat på sen jag var 14-15 år. Annars lyssnar jag på Madonna, Gwen Stefani, Christina Aguilera och likande. Musik lyssnar jag på för att den är bra och får mig att må bra.
Vad lyssnade du på när du var yngre, i tonåren? Om du är tonåring nu, så vad lyssnade du på som barn?
När jag var tonåring lyssnade jag också främst på Kent. När jag var barn lyssnade jag på lite av varje, barnmusik, radiomusik, dansband osv.
Finns det någon musik du inte klarar av att lyssna på? Vad, varför?
Det skulle i så fall vara riktigt hård hårdrock, så där när det bara låter som ett oväsen och de bara skriker och man inte alls kans sjunga med. Sånt får jag bara ont i huvudet av!
Nämn fem artister du har sett live/skulle vilja se live.
Kent (har sett två ggr, ska se en gång till nu i november- längtar!), Madonna (vill se!), Christina Aguilera (har sett en gång)...hmmm, kommer inte på någon mer. Men de flesta artister brukar ju vara bra att se live!
Har du någon autograf, vem/vilkas? Finns det någon du skulle vilja ha?
Nej, jag har ingens autograf, har aldrig kännt något behov av att ha det heller.

Inga kommentarer: