lördag 9 juli 2016

Semesterfrukost

Nu har jag njutit av de första semesterdagarna. I torsdags åkte jag med min mamma och hälsade på lilla H och hennes mamma med man. Det blev en trevlig dag med gott fika och bus. På vägen hem stannade vi till vid ett lågprisvaruhus där man kan fynda både det ena och det andra. Lite smått och gott fick följa med hem. Igår firade jag och S vår semester med att äta frukostbuffé ute på stan. Det är en liten tradition som vi har gjort de senaste åren. I år testade vi Hälls frukost, smakade mycket gott! Sedan blev det lite ärenden och sen hem till balkongen. På kvällen firade vi lite mer, då gjorde S revbensspjäll med färskpotatis, majskolvar, sallad och goda såser. Idag har vi städat och myst lite mer på balkongen. Nu ser det dock väldigt mörkt ut på himlen, kommer nog en regnskur snart...


Gott med frukostbuffé!

Revbensspjällen smakade mycket gott!

Från min och mammas utflykt fick jag med mig två fina flytande tvålar. Tyckte flaskorna var så fina, de livar upp badrummet lite...
Önskar dig en fortsatt fin helg!

Inga kommentarer: