onsdag 6 juli 2016

Semester!

Äntligen har jag fått semester! Efter en dag som kändes evighetslång så fick jag äntligen gå hem på semester. Jag har delat upp min semester i år igen och nu är jag ledig i två och en halv vecka till att börja med. Ska bli så skönt att slippa tänka så mycket på klockan eller vad det är för veckodag, att få spendera mina dagar med att göra precis vad jag vill och känner för. Att slippa kliva upp tidigt på morgonen för att stressa iväg någonstans. Ska bli underbart skönt! Ikväll firade jag in semestern på egen hand då S är ute på vift idag. Men jag och kissarna har firat, jag åt en god omelettmacka och kissarna fick lite "räkfrossa". Tänk vilken lycka att ha lite fredagsmys på en onsdag! Sen har jag suttit på vår lilla mysiga balkong och läst, hade lite sällskap då och då av två fina kissar. Nu får vi se vad resten av semestern bjuder på, hoppas i alla fall på sol och lite värme...

Receptet på min omelettmacka hittade jag här. Lite gott "bubbel" till det smakade bra.
 Önskar dig en fortsatt fin vecka!

Inga kommentarer: