söndag 9 mars 2008

Helgens alster

I helgen har jag knåpat ihop en hel del smycken. Vissa av dem vill jag vänta lite med att visa upp eftersom det är beställningar och presenter, men de som jag tänkt att behålla för mig själv kan jag visa er:

Treradigt armband i vitt och silver, med matchande örhängen:




Gröna örhängen som matchar halsbandet i inlägget nedanför:



Svarta örhängen:


Örhängen i bruna och guldiga toner:




Förutom att pärla, har det även hunnits med en tur runt sjön. Igår kikade solen farm lite då och då, så vi packade ner korv och en engångsgrill och begav oss ut. Det blev en härlig tur på drygt tre timmar och efter ungefär halva vägen stannade vi vid en grillplats som ligger jättefint alldeles vid vattnet. På kvällen lagade vi till en god och enkel pastarätt som vi hittat på Arlas hemsida, Pasta Italiano.

Tack för titten och ha en fortsatt skön söndag!

Inga kommentarer: