tisdag 25 mars 2008

Tillbaka efter påsken

Då var man tillbaka efter en jättefin påskhelg, som trots kyla och snö blev jättelyckad. I lördags firade vi min bror som fyllde 30 år! Stort grattis A! Mycket god mat, tårta, fikabröd och så en massa godis och ägg såklart har det blivit under helgens gång. Tack allesammans där hemma för en jättefin helg, det är alltid lika kul att träffa er!


Lite pysslade alster hade jag med mig hem i helgen, bilder kommer här:

Min mamma har sålt en massa smycken och kort åt mig (Tack så mycket mamma!) och som ett litet tack för det så fick hon en liten tårtbit...




...som innehöll ett långt knythalsband i vita toner...
...och ett par matchande örhängen.

Brorsans sambo hade beställt ett treradigt armband i vitt och grönt:


I 30 årspresent fick brorsan av mig och sambon ett presentkort på Jula och ett handgjort halsband i svart och lite vitt med mellandelar i silver:
Han fick även ett box-kort, en ask som viks ut och blir ett kort. Glömde dock fotta insidan, som blir som ett collage där jag satt dit lite foton och lite passande stämplar:



Nu ska vi strax äta nygräddade våfflor med sylt och glass, ni har väl inte missat att det är våffeldagen idag?

Tack för titten!

Inga kommentarer: