måndag 23 april 2007

Helgen som gått...

Under helgen som gått har jag hunnit med massor faktiskt, för ovanlighetens skull. Har hunnit med en långpromenad, pluggat, ett besök både på IKEA och Plantagen samt fixat och donat med diverse småplock här hemma. Här kommer några bilder från helgen:


Det kanske inte ser mycket ut för världen, men i helgen köpte vi faktiskt vår allra första balkonglåda. Visst har vi haft blommor på balkongen förr, men det är första gången vi sätter upp en sån här låda. Just nu ser blommorna för eländiga ut, det har regnat två dagar i rad på dem så dom slokar lite. Men snart så!


På Coop fyndade jag dessa böcker på deras "rea på bokrea" då de hade halva reapriset. För dessa fem böcker betalade jag endast ca 130 kr. Inte illa! Men läsa dem, det får jag nog göra i sommar. Just nu läser jag böcker och artiklar dagarna i ända som det är, då vill man gärna göra nåt annat än att läsa på fritiden.


Lite pyssel har det allt hunnits med också, här är en LO om vår dagskryssning till Eckerö förra sommaren.

Nu är det dock måndag igen, en grå och regnig sådan dessutom. Men efter regn kommer solsken och det ser man fram emot nu!

Inga kommentarer: