onsdag 4 april 2007

Senaste tiden...

Har inte hunnit uppdatera sidan så mycket på senaste tiden, har suttit som klistrad vid
datorn och böckerna, mycket att göra i skolan alltså! Har läst två kurser samtidigt som jag jobbat med min uppsats, så jag har haft att göra alltså! Men nu är kurserna slut och jag kan börja fokusera 100 % på uppsatsen, så det känns bra!

Jag har även försökt hinna vara ute lite i det härliga vårvädret som kommit och en kväll när sambon kom hem från jobbet åkte vi ut till Fjällnora friluftsområde och gick en promenad. Då kunde jag fotta den här fina solnedgången:




Lite pyssel har det också hunnits med. Jag har fått så mycket beställningar på smycken genom min svärmor (tack L!) så det är inte klokt! Så dom har jag knåpat med på kvällar och helger. Och så fyllde min bror häromveckan och han önskade sig bl a recept på gott fikabröd och man är ju inte papperspysslare för inte, så jag knypplade ihop ett litet häfte med allehanda gottgott. Det är inte klart än, några fler recept ska det bli och så ska jag göra framsida och baksida, men så här långt har jag kommit hittills. Han ska få det nu till påsk, då vi inte hunnit gratta honom än, annat än via telefon och kort då.

Oj, här har det trillat bort ett o ser jag. Det ska alltså stå kolakakor, ska genast åtgärdas!



Till sist kunde jag inte låta bli att visa de här bilderna på vår lilla knäppkatt Atlas. När jag kom ut i vardagsrummet och skulle äta lunch, låg han i den här lilla korgen och sov. Han vaknade dock när jag skulle ta kort på honom. Visst ser det bekvämt ut?!





Nu önskar jag er alla en riktigt Glad Påsk! Ät mycket god mat, många ägg, både riktiga och såna fyllda med godis! Och ha en riktigt fin helg!
Kram!

Inga kommentarer: