fredag 16 juni 2017

Trevlig helg!

Redan fredag och helg igen. Veckorna går fort nu! En hel vecka har gått sedan jag sa tack och hej till mitt jobb. Nu ska jag inte jobba nåt mer detta år är tanken. Nu har jag semester några veckor och sedan är det dags för föräldraledighet om allt går som tänkt. Det kändes väldigt skönt att gå hem nu men samtidigt väldigt konstigt! Det känns fortfarande väldigt overkligt att vi väntar barn 😊 Men nu ligger mina jobbsaker nedpackade i en flyttlåda och nån annan sitter på min plats. Innan jag gick hem bjöd jag på lite fika, det är alltid uppskattat på mitt jobb. Och så fick jag en så fin blomma av mina rumskompisar i födelsedagspresent. Så det blev ett fint hejdå 😊

Jag bjöd på kladdkaka med vaniljglass, geléhjärtan, två olika sorters melon och bigarråer.

När jag kom hem inspekterade Atlas den fina blomman jag fått.
Idag har jag varit hemma och städat av här hemma. I helgen ska vi nämligen ha lite kalas både lördag och söndag. Men nu blir det strax soffan och så något gott kanske.

Önskar dig en fin helg!

Inga kommentarer: