fredag 2 juni 2017

Trevlig helg!

Så var det äntligen helg igen, det känns skönt trots att jag bara jobbat tre dagar denna vecka. Lika skönt känns det att byta månad, maj var då inget vidare. Vädret var ju väldigt blandat och så var vi sjuka och krassliga om vartannat så nu är man så trött på att vara det. Nu ser jag fram emot juni som jag tror och hoppas kommer bli en fin månad. Häromdagen hann jag med ett besök på en secondhandbutik medan jag väntade på att S skulle sluta jobbet. Där fyndade jag två klädesplagg till bebisen, en mjuk och skön overall samt ett par fina byxor med stjärnor på. 20 kronor styck gav jag för dom, som hittat. Nu blir det soffan en liten stund innan ögonen ramlar ihop.

En tuff overall...

Stjärnbyxor...

...med en stor stjärna i rumpan....

Önskar dig en fin helg!

Inga kommentarer: