måndag 5 juni 2017

Några fynd och ett klipp...

Idag jobbade jag bara halvdag och slutade lagom till lunch. Då åkte jag in till stan och mötte upp S. Vi åt en först en god lunch på Saluhallen, sedan gick han tillbaka till jobbet några timmar. Då passade jag på att göra lite ärende på stan, bl a så klippte jag mig. Jag har inte klippt mig sedan i november så det var på tiden och det blev en ganska bra bit som åkte av. Skönt att ha lite kortare till sommaren. Jag hann även med att gå i lite affärer och hittade några mjuka, sköna sommarklänningar i lite större storlek. De passar bra både att ha för lilla magen som växer och även senare med. Det blev även en liten söt tröja med björnar på till bebisen, som jag inte kunde låta bli att köpa. Så det blev både lite fynd och ett klipp idag 😊 Imorgon är det ju nationaldagen så då är vi lediga, så skönt med en ledig dag mitt i veckan!


Lite mjuka, sköna sommarklänningar från H&M...

En gullig liten björntröja från Newbie...

Tack för titten!

Inga kommentarer: