tisdag 9 augusti 2016

Kumla sjöpark

Häromdagen var jag ute på en liten tur till grannstaden Kumla med min mamma. Där började vi med att strosa runt på stan och kikade i lite butiker. Bl a besökte vi en second hand butik och vad jag köpte där visar jag dig en annan dag. Sedan for vi vidare till Kumla sjöpark. Där bjöd min mamma mig på en jättegod lunch, som jag dessvärre inte tog kort på. Men ett besök på restaurangen där, Goda Rum som den heter, kan rekommenderas. Efter lunchen strosade vi runt lite bland alla fina blommor och växter som de har där. Sedan började det regna så vi fick hoppa över att gå runt i själva sjöparken. Istället åkte vi vidare till Marieberg, där vi tittade i lite butiker och sedan avslutade dagen med lite fika på Ikea. Tack mor för en mycket trevlig dag! Lite bilder från Kumla sjöpark...

Vackert växthus...

Vackra arrangemang fanns det gott om...

Vackra blommor fanns det också gott om....

Sjöparken...
Tack för titten!

Inga kommentarer: