måndag 1 augusti 2016

En semestevecka...

Så var det måndag morgon och vi får njuta av ännu en semestervecka. Vad vi gjorde i helgen visar jag dig en annan dag. Istället visar jag dig lite bilder från min förra semestervecka och lite av vad vi gjorde då.

Vi var på födelsedagskalas för min pappa och gav honom denna fina svampkorg fylld med presenter och en blomma...

Vi gick en promenad längs med ån här i vår stad...



Vi var och badade och invigde den fina jordgubbsfilten...

Vi njöt av en blå himmel och skugga under ett träd...

Vi åt varsin god räksmörgås...

Jag åt en smaskig sommarbakelse....

S åt också en bakelse...


Jag var i Askersund med min mamma, där vi tittade på S när han var kartläsare i veteranfordonsrally, åt god lunch och strosade i butiker. Jag fick med mig en fin liten virkad duk och ett par påskkärrings- örhängen hem...
Vi åt god grillbuffé på Stora Örebro...
Förra semesterveckan hann vi med massor och hade verkligen tur med vädret. Nu får vi se vad denna semestervecka bjuder på ...

Tack för titten och önskar dig en fin ny vecka!

Inga kommentarer: