söndag 7 augusti 2016

Bakluckeloppis

Nu blev det visst ett litet uppehåll några dagar och någon trevlig helg hälsning fick ni inte denna vecka. Jag har haft fyllt upp med att njuta av min semester och så har vi rensat och grejat här hemma. Igår var vi nämligen med på en bakluckeloppis. Om bara några månader ska vi flytta till ett parhus och håller på att rensa ur lite här hemma. Vi hade med oss lite av varje till loppisen men hade inga större förhoppningar om att sälja så mycket, utan såg det mest som en kul grej. Men det var mycket mer folk än man trodde på loppisen, både försäljare och besökare så det var jättekul och vi sålde faktiskt en hel del. Jag har varit på massor av loppisar själv som besökare men nu var det första gången som jag själv sålde och det var faktiskt roligt! Lite bilder från vårt bord:

Här står S redo med alla våra saker...

Köksgrejer, pryttlar, dukar och handdukar...

Lite pysslade saker tog jag med...

Lite "rester" från vårt bröllop, krukor...

Lampskärmar, böcker mm...

Väskor, trasmattor, sjalar...
Tack för titten!

Inga kommentarer: