lördag 9 april 2016

Spahelg

Här kommer en sen helghälsning. Vi är nyss hemkomna från Södertälje där vi bott en natt på Scandic Skogshöjd Spa. Min S fyller 35 år i år och fick det i present av mig. Jag hade bokat ett middagspaket där det förutom övernattning och frukost ingick en tvårättersmiddag. Sen hade jag även bokat in oss på spa igår eftermiddag. Tyvärr var vissa delar av spaavdelningen stängd för reparation när vi var där så det enda som gick att göra var att bada i den vanliga poolen samt bubbla i en jätteliten bubbelpool som hela tiden var upptagen. Trist värre faktiskt eftersom vi bokat en spahelg. Men men. Rummet var i alla fall fint och fräscht och maten var jättegod. Vi hann även med att strosa runt i Södertälje centrum samt besöka en jättetrevlig restaurang för att ta något att dricka. Så även fast vi var lite missnöjda med hotellet så var det jättetrevligt att komma iväg lite och umgås. Stort tack till min mamma med sambo för att ni ville vara kattvakt!

S i spaavdelningen. 

Här ligger S och myser innan maten...

Inne på Styrbjörn, en mysig restaurang som vi gärna besöker igen. 

Förrätten var Toast Skagen. 

Varmrätten bestod av grillad biff med smörstekt potatis, ugnsbakade tomater samt bearnaisesås. Mums!

Gott med frukostbuffé!
Önskar dig en fortsatt fin helg!

Inga kommentarer: