fredag 31 december 2010

Gott Nytt År!

Då var vi framme vid årets sista dag. 2010 blev inget vidare år för egen del kan man säga utan att gå in mer på det. Men det var inte bara elände, det hände mycket bra också och det är det man får ta med sig. Jag har t ex fått följa min lilla brorsdotters första levnadsår och se hur hon hela tiden utvecklas, vi har gjort många besök hos och fått besök av våra kära familjer där hemma och sambon och jag har hittat på en hel del skojigheter som t ex Londonresan i slutet av sommaren osv.
Det nya året firar jag in i hemmets lugna vrå tillsammans med sambon och katterna. Det blir en del gott att äta och lite gott att dricka, nån bra film kanske och vid tolvslaget går vi ut och tittar på alla fyrverkerier som brukar vara här runtomkring oss.
2010 var året då jag äntligen fick träffa min tonårskärlek Brad Pitt. Han sa dock inte så mycket och frugan var med, men vad gör väl det...
Får önska er alla ett fint avslut på detta år och ett riktigt
Gott Nytt År!

Inga kommentarer: