torsdag 22 november 2007

Tjejsnack v. 46

Sömn
Sover du bra på nätterna, eller vad gör du om du inte kan somna/sova?
Jag brukar sova bra i vissa perioder och dåligt i andra.
Hur många timmar sover du per natt, vardag/helg?
På vardagarna sover jag omkring 7-8 timmar och på helgerna något längre.
När går du upp respektive och går och lägger dig vardag/helg?
På vardagarna går jag och lägger mig runt kl.23 och går upp runt kl. 07. På helgerna brukar vi komma i säng runt kl. 23- 00 och gå upp runt kl. 08- 09. Fast varje morgon, vardag som helg, blir vi väckta av katterna runt kl. 06- 07 och då får vi gå upp och ge dom mat, annars terroriserar dem oss tills vi gör det.
Snarkar du, talar i sömnen eller kanske t.o.m går i sömnen?
Jag brukar gnyla lite i sömnen ibland och snarka till nån gång i bland, mest om jag är förkyld eller så. Men jag brukar inte prata i sömnen så ofta och har nog aldrig gått i sömnen vad jag kan minnas.
Sover du ensam i sängen, om inte med vem/vilka?
Jag sover tillsammans med min sambo och ibland även en katt eller två.

1 kommentar:

IKEOZZ sa...

PETSKUT!

PETSKUT!

Its animal does not have ORKUT? PetsKUT is one "Orkut" only for animals!
It registers in cadastre its now! It creates a profile, with photos, blog... adds friends...

It has access: www.petskut.com

www.petskut.com

Seu bicho não tem ORKUT?
PetsKUT é um "Orkut" só para animais!
Cadastre o seu agora! Crie um perfil, com fotos, blog... adicione amiguinhos...

Acesse: www.petskut.com

MY HOT BLOG: www.ikmobile.blogspot.com