fredag 9 november 2007

En liten lista...

Hittade en skojig lista hos Mysmasken att fylla i:

VAD HETER DU? Karin.
VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?Gråa mysbyxor.
VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU? Datorn som surrar.
VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? Hmm...åt mat (rester från dagen innan, Fisk i Kaviarsås med potatis och ärtor), städade, pysslade ett kort och tittade på TV.
VAD VAR DET SISTA DU ÅT? Har nyss ätit frukost, två smörgåsar och ett glas saft.
HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? Mulet, mörkt och kallt.
DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED? Sambon tror jag.
DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? Hmmm, det första man ser är ju utsidan, men det viktigaste är ju insidan.
GILLAR DU PERSONEN SOM UTMANADE DIG? Jag snodde listan, blev inte utmanad.
HUR MÅR DU IDAG? Trött, men glad att det är fredag idag!
VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? Dricka (Cola, Fanta, Must, Hallonsoda) och saft.
FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK? Dricker knappt, men när jag gör det är det mest cider och vitt vin som gäller. Goda drinkar kan också slinka ned!
FAVORITSPORT? Är verkligen ingen sportmänniska, föredrar att promenera för att motionera eller vara med i nån gruppgymnastik eller så.
HÅRFÄRG? Blond.
ÖGONFÄRG? Blåa.
SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG? Båda två är lika vackra, men jag har nog sett fler nedgångar än uppgångar, morgontrött som jag är.
SYSKON Å DERAS ÅLDER? En bror, 29 år. Några låtsassyskon.
FAVORITMÅNAD? Juni eller december, kan inte välja.
SENASTE FILMEN DU SÅG? "Nära och kära" på DVD häromkvällen, kan inte direkt rekomenderas.
FAVORITDAG PÅ VECKAN? Fredag.
FAVORITHOBBY? Pyssla (pärlsmycken, kort, scrapbooking, korsstygn m m), se film, promenera, mysa med kissarna m m.
DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON? Har aldrig behövt göra det, men tror jag skulle vara för blyg.
FAVORITLÅT(ar)? Nån låt av Kent, men har svårt att välja bara en eller ett par.
SOMMAR ELLER VINTER? Jag gillar både sommaren och vintern, men om jag måste välja får det bli sommar eftersom jag föredrar värme framför kyla.
KRAMAR ELLER KYSSAR? Både och!
HUR BOR DU? I en lägenhet på tre rum och kök, tillsammans med sambo, två katter och en massa fiskar.
VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER? Eftersom jag läser så mycket facklitteratur i mina studier, så blir det inte så mycket läsande på fritiden. Men när jag läser blir det mest skönlitteratur.
HUR SER DIN MUSMATTA UT? En svart rektangulär sak. Inte världens roligaste kanske.
FAVORITSPEL? Gillar att spela de flesta brädspel.
KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN? Ja.
KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN? Nej.
ÄR DU ROMANTISK? Nej, inte direkt, fast det kan vara mysigt med lite romantik ibland.
SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG? Ja, det tycker jag.
VAD ÄR KLOCKAN JUST NU? 08.58
FAVORITMAT? Kött med klyftpotatis och sås, allt med tacos, pizza, thailändsk mat, indisk mat m m.

Inga kommentarer: