måndag 5 november 2007

Syfestivalen 2007

I helgen gick årets Syfestival av stapeln i Sollentuna, så i fredags eftermiddag tog jag mig dit en sväng. Trots att lusten att pyssla inte riktigt finns just nu, så var det inga problem att spendera lite pengar på nya pysselsaker :-) Det fanns så mycket fint att välja mellan och det var så kul att gå och titta på allt i verkligheten till skillnad från att beställa från nätet som jag oftast gör. Detta var vad jag kom hem med:






Ca 20 CS, X antal mönstrade papper, stickers med bokstäver och tassar, rub- ons, 2 st filtbårder, blingcirklar, tejp och gluedots, 4 st stämpeldynor, 3 st stämplar och ett snapstampsalfabete.

Inte illa shoppat va! Och jag spenderade bara omkring 2 timmar på mässan, mer än så orkade jag inte riktigt med.

När jag kom hem spenderade jag några timmar framför TVn med att måla stämpelmotiv. Testade både mina nya stämplar från mässan och så de fina Penny Black clearstampsen "Christmas critters" som jag beställde tidigare.



I helgen var jag ensam hemma eftersom sambon var bortrest med jobbet, så i lördags kom min kompis Johanna på besök och vi hade en riktig mysdag. Det blev smarrig chili- och räkpaj, en skön promenad, chokladmousse med crisp och "Sex and the city"- maraton. Tack för en trevlig dag, vännen!


I söndags var det en sån där riktigt härlig höstdag, solen sken och det var så vackert ute, så på förmiddagen tog jag en promenad ner till en sjö som ligger här i närheten.



När jag kom hem pysslade jag faktiskt lite, gjorde min första LO på flera månader och så ett fars dagskort. Bild på dessa kommer senare.


Nu ska jag fortsätta med min uppsats. Förra veckan blev det inte mycket skrivet alls, så jag vet vad jag har att göra denna vecka!


Tack för titten!

Inga kommentarer: