onsdag 24 oktober 2007

Fin höstdag!

Idag är en sån där riktigt härlig höstdag ute, solen skiner och det är så vackra färger överallt. Tog en promenad nu efter lunch och gjorde lite ärenden på ICA och posten och så, men såklart så glömde jag ju kameran hemma tyvärr.

På lördag fyller min mamma år, men eftersom flyttlasset går på lördag morgon hinner jag inte hem och gratulera henne då, så istället skickade jag ett kort till henne idag. Eftersom det även är halloween i helgen, så blev kortet inspirerat av det.

Med posten idag kom en trevlig överaskning. För säkert över en månad sen beställde jag Penny Blacks juliga clearstamps "Christmas critters" från en butik via nätet. Tyvärr var dessa stämplar restnoterade från Penny Black i USA och gick inte att få tag i nånstans. Men jag beställde dem ändå och hoppades på det bästa att de skulle hinna komma innan jul i alla fall. Och idag kom de så äntligen. Nu är det ju så att alla mina pysselsaker ligger nedpackade i lådor för tillfället, så jag får snällt vänta med att testa dem. Men fina är dom!

Annars är det bara två saker som gäller just nu: packa och skriva på uppsats :-)

Tack för titten!

Inga kommentarer: