söndag 26 mars 2017

En härlig vårhelg!

En härlig vårhelg har det varit! Igår umgicks vi med min familj då vi firade min bror som fyllt år. Först träffades vi på en restaurang i staden han bor för att äta lunchbuffé tillsammans. Smakade gott! Sedan blev det lite ärenden innan vi åkte hem till min bror med familj för att fika och se på paketöppning. En mycket trevlig dag blev det! I present fick han utav mig och S blommor, ett presentkort samt en liten godisburk som jag pysslat ihop med godisälgar.

En glasburk från Ikea, några vackra band och en etikett. Och så godis såklart!
Att det både var våffeldagen och Earth hour igår gick mig alldeles förbi. Fast vi släckte ner för att gå och sova så pass tidigt igår kväll att det borde räknas 😉 Och våfflor fick det bli till middag idag istället. Först åt vi lite matigare våfflor med gräddfil, rödlök, räkor och stenbitsrom och sedan efterrättvåfflor med grädde, sylt och Nutella. Mums, jag älskar våfflor!

Uppdukat för våffelfrossa
Vi har även hunnit med att åka en sväng och gjort lite ärenden. Bland annat gjort en del inköp till bebisen. Vi har beställt barnvagn och babyskydd samt köpt en spjälsäng. Vilka det blev får jag visa dig en annan gång! Känns väldigt skönt att ha det gjort i alla fall, det är så mycket man behöver köpa till en bebis så det är skönt att kunna pricka av några saker på listan!

Önskar dig en fortsatt skön söndagkväll!


Inga kommentarer: