söndag 14 februari 2016

Alla Hjärtans dag!

Hoppas ni har en fin alla hjärtans dag. Jag har haft en mysig helg med nära och kära. Igår var jag och S på en mat- och resemässa här i stan tillsammans med min mamma och hennes sambo. Där träffade vi även S föräldrar. Efter mässan bjöd vi min mamma med sambo på fika hemma hos oss. Och idag har jag ätit en god frukost tillsammans med dom på deras hotell de bodde på inatt. Efter frukosten gick vi en kylig men skön promenad. Resten av hjärtedagen firar jag tillsamman med mina älskade kissar då S är någonstans långt härifrån denna dag. Vi får mysa och fira när han kommer hem helt enkelt.

Av min mor med sambo fick vi en bukett tulpaner och ett fint hjärtekort. Av min kära S fick jag en ask praliner. 

Vackra praliner låg och väntade på mig i kylen imorse. 

Ett fång vackra tulpaner. 

Mina älskade kissar passar på att mysa lite extra med varandra denna dag. 

Önskar dig en fortsatt fin Alla Hjärtans Dag!

Inga kommentarer: