tisdag 29 december 2015

Julklappar

Idag visar jag dig mina fina julklappar jag fick. Vi har inte så mycket klappar längre. Jag och S byter med varandra och i S familj lottar vi en var som man får köpa en klapp till. I min familj ger vi bara till barnen. Det känns som det räcker så, det blir lite klappar utan att det blir en stress. I år var det svärmor som köpte klappar till mig, av henne fick jag duschcreme och body butter från Body Shop med juldoften Frosted Plum samt fina julstrumpor. Av S fick jag tre olika body butter (med juldofterna Frosted Plum, Frosted Cranberry samt Glazed Apple) från Body Shop, en tvål (Frosted Plum) från samma butik samt Jamie Olivers nya kokbok Jamies supermat och så finaste glöggmuggarna. Muggarna hör ihop med den fina pepparkaksburken som jag köpte strax innan jul, vilket sammanträffande...



Tack så mycket L och S för de fina klapparna!

Önskar dig en fortsatt fin vecka!

Inga kommentarer: