söndag 15 november 2015

Köket...

I det lilla köket har det hänt en del sedan sist. Jag hittade ett begagnat kylskåp som fick en liten min makeover. Den mörkbruna stommen målades svart, liksom knoppen och handtaget, för att passa in i mitt svartvita kök. Sen har jag bytt ut "kaklet" ovanför bänkarna. Tidigare var det en grått och vitt rutigt tyg som fick föreställa kakel, men det vart jag aldrig riktigt nöjd med. Nu har jag bytt ut det mot ett beige rutigt papper som ser mer ut som kakel. Gjorde även en lite hylla till köket att ha kokböcker och annat pynt på.



Kylen före. 

Kylen och det nya "kaklet". 

En liten hylla med små saker på...


När kylen flyttade in i köket fick bänken bli en köksö istället. Ser ut att bli paj med nybakat bröd till middag...


En rullgardin har hängts upp i fönstret och orangea höstblommor på fönsterbrädet. Klockan har även fått en plats på väggen...

Köket i sin helhet...
Tack för titten!

Inga kommentarer: