torsdag 7 oktober 2010

Vackra Uppsala

Häromdagen var sambon ute på vift hela långa dagen och då beslöt jag mig för att ta en tur till Uppsala och strosa runt lite. Även om jag inte ångrar att vi flyttade från staden efter att ha bott där ca 5 år, så längtar jag dit ibland. Uppsala är en vacker och mysig stad och kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta, då man har många fina minnen därifrån. Lite bilder från Uppsala:


Den vackra domkyrkan sett från ett lite annorlunda perspektiv...
Det är vackert längs med Fyrisån...


Skytteanum.


När vi bodde i Uppsala fanns det inte direkt nån riktig pysselbutik inne i stan, men nu hade jag läst på nätet att The Scrapbook Store öppnat på St. Olofsgatan och då passade jag på att ta en titt såklart. Ut kom jag med detta:


Fina mönsterpapper, lite blommor och en stämpeldyna.

Tack för titten!

Inga kommentarer: