onsdag 7 mars 2007

Atlas onsdag i bilder....

Imorgon är det åter EFIT dag, hoppas att jag kommer ihåg det bara! Men nu tänkte jag att Atlas skulle få visa hur en dag i hans liv kan se ut. Så här kommer alltså Atlas onsdag i bilder. De första timmarna på dagen finns inte dokumenterade i bild, får då skulle man bara se ett svartvitt streck som far fram över kortet!

10. 13 Surar lite eftersom matte inte vill leka mer med mig just nu. Vaddå "måste plugga"? När man kan leka istället!

11.47 Hallå, vad händer egentligen? Ska vi busa snart eller?

12.29 Jag har gett upp hoppet om att få leka med matte inom den närmsta tiden och övar mig att spela död istället.


13.23 Eller ser det mer verkligt ut om jag ligger åt det här hållet?


14.35 Vilar lite mellan allt övande.

15.12 Insåg att min tass var smutsig och tänk om jag skulle få rollen i den där filmen om den däringa katten som är så lat och gillar lasagne, då måste jag ju vara ren!

16.51 Kan du inte släcka ljuset, är du bussig!

Ja, så har större delen av Atlas dag sett ut, liggandes i stolen på en grön kudde medan jag travar på med mitt PM. Suck, ibland önskar man att man vore katt...

Inga kommentarer: