fredag 9 mars 2007

EFIT 080307

Återigen EFIT dag (Ett Foto I Timmen, som du kan läsa mer om här) och tyvärr blev det en rätt tråkig dag då jag satt hemma och pluggade hela dagen, så varning för trista bilder! Men men, här kommer bilderna:


07.35 Frukost. Är inte så hungrig på morgonen, så det räcker med två rostade mackor och ett glas O´boy.
08.33 Ger fiskarna frukost. Då blir det liv och rörelse i akvariumena!


09.23 Pluggar. Håller på och skriver på ett PM.

10. 42 Skriver på mitt PM...




11.37 Skriver på mitt PM...




12.21 Dags för lunch! Det blir rester från gårdagen, kassler med ananas och ris- gott!


13.34 Man blir gottesugen när man pluggar och som av en ren händelse så står det en godisskål bredvid mig...


14.08 Kissen ligger troget bredvid min sida, på sin lilla gröna kudde och sover.



15.25 Nu tar jag lite rast från det mitt ena PM och skriver lite på ett annat PM.



16.02 Tar lite rast då och då från pluggandet och kollar lite på internet.



17.16 Pluggar på, söker lite information på nätet.



18.49 Dags att laga middag. Nu står makaronipuddingen i ugnen.

19.37 Middagen är serverad- mums!

20.03 Till maten tittar vi på ett avsnitt av Gilmore Girls.

21.18 Pysslar lite med ett beställt smycke.


22.38 Vi tittar på ett avsnitt av "Heroes".

23.06 Nu är det läggdags. Ska bli skönt att sova efter en lång dags pluggande. Tack för idag! Natti natti!

Inga kommentarer: