måndag 26 februari 2007

Jag vill ha vår!

Nu är jag trött på all snö och all kyla, jag vill ha vår! Efter december, jul och nyår finns det liksom ingen mening med snön längre.

I helgen fick vi besök av min mamma med sambo, då fick vi bland annat två fina buketter med tulipaner, som nu står på köksbordet och soffbordet och sprider lite vårkänsla. Vi gjorde även ett besök på IKEA där vi inhandlade ett stort skrivbord, som vi ska ställa båda datorerna på, så jag får en helt egen pysselhörna. Nu har jag ett och samma skrivbord som pysselbord, databord och pluggskrivbord, vilket inte längre fungerar så bra. Bilder på min nya pysselhörna kommer senare, just nu ser det ut som en orkan dragit fram hemma hos oss!

Lite bilder från helgen kommer här:






Nu är verkligen Atlas överallt i lägenheten!

Inga kommentarer: