onsdag 14 februari 2007

Alla hjärtans dag!

Jaha då var det alla hjärtans dag igen då! Skickade några hjärtekort igår, hoppas att de kommer fram idag. Igår kväll testade jag på decoupage med servetter, inte helt lätt må jag säga. Men resultatet ser ni här nedanför. Ikväll blir det middag på restaurang och sen går vi nog hem och kollar på nån film. Mysigt värre! Bilder på min hjärtedag kommer nog imorgon, då det är ännu en EFIT dag idag, vilket jag nyss kom på.

Ha en riktigt fin alla hjärtans dag!


Alla hjärtans dags ljus med dekoupage.


Alla hjärtans dagsljus med pärlor- testade att trä på pärlor på en bit memorywire och sno runt ett ljus- tyckte det blev fint!


En LO om mina grabbar, Atlas och Stefan, som jag gjorde igår kväll.



Snyggade till min LO om vårbalen, satte dit en annan rubrik och lite krusiduller- blev finare så tycker jag.


Ett litet grattiskort där jag färglagt rosvasen med mina distresser- älskar dem!

Inga kommentarer: