torsdag 15 februari 2007

EFIT 140207

Jaha här kommer då min alla hjärtans dag i bilder. Jag kom på att det var EFIT dag lite sent, men innan bilderna så duschade jag, åt frukost, och pluggade vid datorn, så ni missade inget spännande!

För er som vill veta mer om EFIT kan läsa här (klicka på här).


10.13. Har precis duschat och när jag kommer ut blir jag snart påminnd om vad Atlas haft för sig tidigare på morgonen...


11.30 Pluggar. Håller på att skriva ett PM till en av de kurser jag läser.


12.45 Dagens lunch: Tomatsoppa med några räkor i.


13.56 Hungrig igen. Tar en bit kladdkaka som blivit kvar sen helgen.


14.47 Fortsätter med mitt PM.


15.34 Tar en paus i pluggandet och fixar lite med min blogg.


16.53 Städar akvariumena.


17.27 Gör iordning mig för alla hjärtans dags firandet- middag på grekisk restaurang.


Runt 18- tiden- Glömmer såklart ta kort på maten, så det får bli ett på kvittot istället. Gott var det!


19.51 Smsar lite till nära och kära och önskar en fin kväll.


20.35 Vi sätter på en film och äter lite kladdkaka.


21.23 Färglägger några stämplade motiv medans vi ser på filmen.


22.09 Fortsätter kolla på film och försöker gosa med kissen, som inte tycks kunna vara still mer än två sekunder.


23.46 Nu är det läggdags. Passar på att visa en dålig närbild på den fina rosen som jag fick av Stefan tidigare på dagen. Godnatt!

Inga kommentarer: