onsdag 18 juli 2007

Semester!

Ja nu har man äntligen ett par veckor semester- härligt! Hade tenta på min sommarkurs nu i fredags, så nu är man fri som en fågel ett tag. I måndags firade vi första semesterdagen med middag på grekisk restaurang och sedan såg vi nya Harry Potter-filmen på bio. Den var bra, ganska mörk, men väldigt bra! Nu ser jag fram emot fredag, då jag ska hämta ut den nya Harry Potter- boken som jag förbeställt. Ska bli så spännande att se hur det går!

Lite bilder från senaste tiden:


Min vinst från cyberpysslet. Jag vann med det turkosa setet som kan beskådas längre ner på sidan. Massor av pärlor, kedjor och en jättesmart förvaringslåda full av småburkar i staplar- toppen! Tack Pagoni!

En hög med katter på en stol! Atlas och Herkules har blivit nästintill oskiljatktiga och går inte många meter utan att den andre följer efter.

På sommaren ska man grilla! Här har vi gjort en sallad med grillad fläskkarré, melon, grillade päron och lite andra grönsaker- mums!


Bilder på mitt senaste pyssel kommer snart. Men nu ska vi åka och klippa oss!

Tack för titten!

Inga kommentarer: