måndag 23 juli 2007

En pysslares dag 22/7 -07

I lördags skulle vi dokumentera vår dag på pyssel.net, men som vanligt med såna här saker så glömde jag helt bort det. Så istället fotade jag min dag igår, söndag istället. Så långt jag kom ihåg det vill säga...


Dagen började med en långpromenad ut mot kungshögarna, men där glömde jag av att ta med kameran. Efter promenaden käkade vi frukost framför TVn, jag och sambon, samtidigt som vi tittade på en Harry Potter-film.

Efter frukosten gick vi ut och la oss en stund för att sola. Då passade jag på att läsa lite i den nya Harry Potter- boken som vi köpt dagen innan. Men snart gick solen i moln, så då gick vi in i stället.

Tar en dusch efter solningen. Här är vårt fina dushdraperi som vi fått av mamma. Hon tyckte att det passade oss eftersom vi har två akvarium.


Efter duschen pysslade jag lite, sen var det dags för lunch. Glömde dock att fota maten, som var rester frånm gårdagen, pasta med kyckling i ädelsostsås.

Kollar vad katterna sysslar med.Herkules ligger i den lilla röda bädden under soffbordet.


Atlas ligger längst uppe i klätterträdet där han har bra utsikt över hela vardagsrummet.

Sätter mig i pysselhörnan igen och knåpar ihop några adresskort till en swap på pyssel.net.

Sen glömde jag helt bort att fota mer den dagen. Men det blev middag, grillad lax med färskpotatis, sallad och en kall sås med fetaost och oliv, sen blev det fortsatt tittande på Harry Potter innan det var dags att sussa.

En väldigt slapp men skön semesterdag! Tack för titten!

Inga kommentarer: