måndag 2 juli 2007

Mycket pyssel...

...blev det i helgen, då jag hann med riktigt mycket. Det trista vädret (regn och allmänt grått och trist) i kombination med helgens cyberpyssel gjorde att det blev en hel del gjort.

Först kan jag skryta lite med att ett av mina bidrag i cyberpysslet faktiskt gick och vann! Jo det är sant! Det var så många fina bidrag med och tävlade i de olika utmaningarna, men mitt turkosa smyckesset gick och vann en av smyckesutmaningarna! Jättekul! Här nedan kan ni se bidraget:

Lite kort till lite olika tillfällen har det blivit (några av dem ligger i cellofanpåsar, därav blänket):











Och även några LOs har hunnits med:

En LO till vårt Asienalbum, om några olika nationaliteter på ett tåg mellan Goa och Mumbai...


En LO om mig själv, med dold journaling som är en massa ord som beskriver mig själv.

Ännu en LO till Asienalbumet.Ett misslyckat kort som ändå blev lyckat, taget på stranden vid Rai Lay Bay.


Och ännu en LO om Asienresan, denna handlar om alla frukostar vi åt under resan, det var en ny upplevelse var dag!

Tack för titten!



Inga kommentarer: