lördag 4 juni 2016

Trevlig helg!

Här kommer en sen helg hälsning. Igår när jag kom hem från jobbet var jag så trött så då orkade jag inte sätta mig vid datorn. Och idag har det varit fullt upp med annat. I morse när jag klev upp storstädade jag köket och gjorde lite sommar där. Sen åkte vi och storhandlade samt köpte lite blommor till balkongen. När vi kom hem åt vi lite lunch och sen satt vi på balkongen flera timmar och njöt av det härliga vädret med lite läsning. Nu på kvällen städade jag av balkongen, där var det alldeles gult av allt pollen och massa skräp. Passade även på att göra lite sommar även där, slänga penséerna och istället plantera lite sommarblommor därute. Tidigare i veckan städade vi av resten av lägenheten så nu är det rent och fräscht ända ut på balkongen,  känns skönt! Nu blir det en sen middag och sen soffan. Den här helgen är vi ju lediga tre dagar, så vi har två dagar kvar att njuta av lite ledigt. Känns skönt!


På en av hyllorna på balkongen ser det ut såhär nu. 

Önskar dig en fortsatt fin helg!

Inga kommentarer: