torsdag 30 juni 2016

Balkongen

Idag var första dagen på min lilla minisemester och det har mer känts som en lördag än en torsdag, jätteskönt! Vi har njutit av en lång helgfrukost och då vädret inte var så bra bestämde vi oss för att göra lite ärenden. Vi begav oss ut till ett stort köpcentrum utanför stan där vi gjorde lite av varje, bl a skaffade jag äntligen en ny dator. Underbart att slippa sitta med den gamla sega datorn som tog evigheter på sig vad man än skulle göra och så hängde den sig hela tiden. Nu undrar jag hur jag kunde stå ut så länge med den...Vi sprang även på min mamma så det var trevligt att få en liten pratstund med henne.

När vi kom hem städade jag av balkongen och fixade lite med blommorna därute samt tog undan lite grejer som bara stod och tog  plats. Så nu känns det rent och prydligt där ute. Visar dig lite bilder från vår lilla men kära balkong...










Önskar dig en fortsatt fin vecka!

Inga kommentarer: