måndag 22 juni 2015

Midsommar

Midsommarhelgen kom och gick. Det blev en lugn, skön långhelg med välbehövlig vila och massa god mat. Vi träffade en del familj och så var vi på bio en dag och såg Jurassic World. Jag tyckte den var väldigt bra, det märktes inte alls att den var ca 2 timmar lång. Men så har jag alltid gillat dinosaurier, ända sen jag var liten. Men gillade du de första filmerna, kan jag rekommendera även denna!
Sköna stunder på en solvarm balkong blev det också i helgen och det fick en att längta efter semestern. Men snart, snart är det dags.
Det blev inga traditionella bilder på sill, jordgubbar och sommarblommor i helgen. Istället får du se några andra bilder från min midsommarhelg:

Vi bäddade rent med mina fina kattlakan jag fick i födelsedagspresent. De gillades även av Atlas!
Sköna stunder på balkongen har vi haft hela familjen i helgen, här fick jag sällskap av två fina katter. Atlas ser ut att ha sett något spännande nere på marken.
En skön långpromenad blev det också i helgen. Då tog jag den här bilden längs med ån, det är så vackert att gå där!
Önskar dig en fortsatt fin vecka!

Inga kommentarer: