söndag 7 juni 2015

En fin helg

En fin helg har det varit och det har känts lite somrigt trots en del regn och blåst. I dag har vi varit ute vid min mammas stuga. Där gick vi en skön promenad i de vackra omgivningarna. Men uj vad det blåste, det var nästan storm. Sedan bjöds vi på god mat och fika och så blev det ett litet besök på en loppis i närheten. När vi kom hem planterade jag sommarblommor på balkongen, så nu är det sommar därute. Nu hoppas jag på fler varma sköna stunder som jag kan sitta där ute och njuta. Bilder på balkongen kommer en annan dag, nu får du istället se bilder från sommarkalaset vi bjöds på idag.

Den goda festtallriken vi bjöds på, smakade mycket gott efter den blåsiga promenaden.

Sommardukning.


När vi satt och åt fick vi besök av ett rådjur.

En litet tjyvtitt från min mammas fina stuga.


Tack E och B för en mycket fin dag! 

Önskar dig en fin ny vecka!

Inga kommentarer: