söndag 2 februari 2014

Fotoutmaning 2014

Nu har det varit tyst här på bloggen ett par dagar vilket dels beror på att det varit mycket denna vecka och så har jag varit bortrest fredag till söndag. Men jag har i alla fall hängt i med fotoutmaningen hela januari och tycker fortfarande att det är roligt, så det känns ju bra. Här är senaste dagarna: 

140128. Dinner

Till middag denna dag fick det bli grönsakspasta med köttbullar i pestosås, receptet hittar du här. Snabblagat och gott, perfekt en vardag! Eftersom jag var ensam denna kväll fick det bli middag på en bricka framför TVn.

140129. Window

Ljushuset i form av en kyrka köpte jag i en julbutik, men eftersom jag tycker att den ger så mysigt sken ur de vackra välvda fönstren får den stå framme året om.
140130. Best invention ever

Eftersom jag ser fruktansvärt dåligt tycker jag att kontaktlinser är en av världens bästa uppfinningar. Jag trivs inte alls i glasögon så jag tycker det är underbart att bara kunna stoppa i linsen i ögat och sen glömma bort att jag egentligen ser dåligt!

140131. Polka dot

Denna dag var vi till Ullared med makens familj och där provade jag en fin prickig sommarklänning. Tyvärr satt den inget vidare så det blev inget köp, synd då jag annars gillar prickar.

140201. You

Ja här är jag. En solig och blåsig februaridag på stranden i Båstad. Vattnet var dock lite för kallt för att bada denna dag, plus att det hade varit jobbigt att ta sig fram bland alla isblock...

140202. Favourite

En av mina favoriter i sin nya favorit! På Ullared köpte jag ett litet mjukt hus till katterna och detta blev genast en favorit hos Atlas, som skulle krypa in och lägga sig innan jag ens satt ihop det ordentligt.

Tack för titten!

Inga kommentarer: